onsdagen den 9:e maj 2012

1 year


9 maj. Idag har jag hållit igång bloggen i ett helt år. Slutsats jag kan dra so far: att blogga är tidskrävande men, för det mesta, kul. Extra kul när jag får respons. Ni ska veta att varenda liten kommentar jag får värmer, som bara den! Bara vetskapen att ni kikar in gör mig glad. Tack för det! Och ni vet att det bara är att slänga iväg en kommentar om det är något ni undrar, vill se mer av, ha tips på, ja vad som helst typ..? Gör det (när som helst) så svarar jag så gott jag kan. 

9th of May. Today I’ve been running this blog for a whole year. Conclusion I can make so far: blogging is time consuming but (mostly) FUN! Extra fun when I get some response which you guys have become quite good at. Every comment I get makes me warm inside. Just knowing that there actually are people reading this makes me happy. Thanks you! And know that if there is anything you wonder, want to see more of or perhaps get advice on, just name it and post a comment! Anytime, and I’ll try to answer as good as I possibly can. 

28 kommentarer:

  1. Hah, blogging is time consuming, but I must admit it can be addictive! I wish you more and more posts and next years of successful blogging :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. It really is! Thank you very much Maria. Best wishes, Felicia

      Radera
  2. Åh den här bilden på dig är så fin. Minns när jag hittade din blogg och blev helt fast! Hoppas du aldrig slutar att inspirera! xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack söta du! Du anar inte hur glad jag blir! Massa kramar, Felicia

      Radera
  3. Congratulations on your one year anniversary ha!Your blog is my absolute favourite- thank you for the inspiration, love Deirdre x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks! Wow, I’m more than happy to inspire. Lots of love, Felicia

      Radera
  4. hur många läsare har du fått under året?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går såklart lite upp och ner. De senaste månaderna har det legat på omkring 500 om dagen.

      Radera
  5. Jenny Jensen9 maj 2012 22:27

    Du är den mest fantastiska och inspirerande blogg jag läser! Kan när som helst få inspiration till en outfit genom att kolla igenom din årsresumé av outfits. Tack för det! Du är guld!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, du gjorde precis min dag!

      Radera
  6. Hej! Tänkte först och främst säga grattis till ett år med bloggen, tiden går så otrolgt fort! Hoppas verkligen att du kommer att fortsätta ett längre tag till!
    För det andra hur gick det på milen, var det svårt? Tränar du mycket förövrigt?
    Ha det gött (=

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Milen gick bra, men det var helt klart en utmaning! Mycket handlar nog om att lägga upp loppet på ett bra sätt. Och inte att förglömma är den mentala biten. Att vara stark i huvudet är minst lika viktigt som att vara bra tränad i kroppen. Det var mitt första (någonsin) av tre planerade milen-lopp i sommar. Har tidigare tränat simning på hög nivå, men slutade för ett drygt år sedan. Så grundkonditionen sitter där. Åtminstone intalar jag mig det. Kram, Felicia

      Radera
  7. Hej! Hittade din blogg för inte så länge sedan men bläddrade direkt igenom hela arkivet - du har haft en bra år! Keep up the good stuff :)

    SvaraRadera
  8. HBD to your blog, I like it a lot :) xx

    SvaraRadera
  9. hittade din blogg för inte så länge sen och är helt fast:) gillar din snygga och enkla stil. skorna du har på bilden, var kommer de ifrån?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt, tack! Skorna är köpta förra året på COS, men vet att de har en snarlik modell i år!

      Radera
  10. Du har verkligen en fantastiskt bra och inspirerande blogg. En fråga som är nog så klyschig, hur håller du dig i form? du ser så hälsosam ut. Äter du enligt någon speciell diet eller endast utifrån det du känner för?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Haha, hm, för tillfället är det inte sådär supermycket träning. Jag sticker ut och springer emellanåt. Har dock tränat mycket tidigare. Jag går inte på någon strikt diet, men är sparsam med kolhydraterna. Jag äter aldrig skräpmat och inte heller något godis. Är däremot ett stort fan av frukt och grönt, till den grad att jag går under smeknamnet ”Kaninen”. Även om formen tillåter en att stoppa i sig vad som helst tror jag att en hälsosam kost yttrar sig på andra sätt, man mår bättre helt enkelt! Mycket frisk luft gör också susen. Promenader, korta som långa, gör att man känner sig mycket piggare och klarare i huvudet. Kram på dig, Felicia

      Radera
  11. Läser din blogg dagligen, Världens bästa inspirationskälla! fortsätt såhär<3 /malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack, tack! Massa kramar, Felicia

      Radera
  12. Please keep going. I love your blog and style!

    SvaraRadera
  13. Congratulations! It's lovely seeing your blog develop! Also, was wondering are you considering a career in fashion? If so, what aspect are you thinking? Do you have any advice for those considering this?? XX

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! I do consider a future career in fashion, haven’t figured out what aspect though. What I do know is that I want to work with something that I have an interest for, something I love doing. Do you mean advices of getting into the fashion career? Show your eager and that you have a burning interest for fashion. I think the most important thing is to show your true colors – always be yourself – and that might be tricky in a very superficial line of business. Love, Felicia

      Radera
  14. Du ser så underbart hälsosam ut!! Kan du ge tips på hur du håller din kropp i trim?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vilken fin komplimang! Tack! Mitt absolut bästa tips är att sluta med all skräpmat (godis, burgare, pizza, läsk, etc.). Man mår så himla mycket bättre av att äta hälsosam mat. Det är att göra sig själv en stor tjänst. Jag är sparsam med kolhydrater över lag och mitt sockerintag kommer främst ifrån frukt. Dricka mycket vatten gör också susen, gör det till en vana att alltid ha med en flaska. När det kommer till träning är jag för tillfället ingen större förebild. När motivationen finns där beger jag mig ut på en löptur. Men jag tror att röra på sig i vardagen är minst lika viktigt som träning. Undvik hissar, rulltrappor, korta buss- och bilturer och använd benen! Kläm in en halvtimmes promenad varje dag. Ladda upp med lite bra musik och gå en sväng. Frisk luft ger energi! Och när motivationen till träning finns så passa på, träning ska vara kul. Ta hand om dig! Kram, Felicia

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.